Langganan

Untuk mendapatkan majalah, sila hubungi alamat berikut:

Bahagian Pengedaran dan Pemasaran,
Dewan Bahasa dan Pustaka,
Kompleks Dewan Bahasa dan Pustaka,
Lot 1037, Jalan AU3/1,
54200 Ampang/Hulu Kelang,
Selangor Darul Ehsan.

Tel: 03-41012476, 41012328

Faksimile: 03-41012019, 41012485

E-mel:pp@dbp.gov.my
https://www.facebook.comDBPNiaga
https://niaga.dbp.my

 

Langganan

7 Komen

    1. azian binti azam says:

      asl.saya nak tahu macam mana saya hendak mendapatkan buku pentaksiran pembelajaran cetakan 2010 yang ditulis oelh encik azizi ahmad. harga buku berkenaan ialah rm16.00

    2. salam..saya ingin melanggan majalah dewan bahasa dari bulan januari sehingga desember 2012…bagaimana caranya..saya baru ingin mengumpul majalah ini sebagai koleksi..

    3. nurul najlaa zakaria says:

      assalamualaikum

      tujuan sye mghntr e-mel ini adlh utk meluahkan rsa tidak puas hati trhdp hrga yg sepatutnya diberikan…p`kra ini tlh b`laku pd pagi td sempena majlis sambutan 1 bahasa di Presint 8,Putrajaya.

      diskaun yg ditunjukkan : 10%

      1)tetapi apabile sye membuat bayaran,sye t`kilan sbb hrge yg ditujukan lain drpd ape yg sye kire.bile sye kire blk betullah ape yg sye kire….tetapi,promoter tu yg salah!ttp,apakan daye mse dh tak smpat sbb sye nak balik rumah wktu tu dan lgpon sye ni bru budak form 3,promoter tu lbh tue drpd sye so sye kene hormat dier…

      * sye mintak tlglah beri nasihat supaya jgn menipu pelanggan walaupun 1 sen ttp B`DOSA.klu nak bundarkan pon jgnlah t`SILAP…sebagai contoh :buku SUDOKU(ni lah yg sye beli)harga asal:RM5.90.dlm resit,kakak tu tulis potongan 10% ttp jumlah yg ditulis RM5.40!SEE??sepatutnye klu dah bri diskaun hrgenya ialah RM5.31.tgk?jauh sekali bedanya!blh je klu nak bundarkan jadilah RM5.30.&bukannye RM5.40.

      so lepasni lebih baik ade calculator dan taip dgn betul dan ikhlas 🙂

      2)p`kara di atas ttp b`laku kpd ibu sye.ibu sye ade beli 3 buah buku sekaligus tpi,potongan yg diberi hanyalah 10%.bukankah setiap buku itu 10%???pda mse yg sme,sye cube kire balik JUMLAH ketige2 buku tu…uh..still masalah yg sme tetap berulang!mak sye pon rugi jugak!

      sebagai konklusi tlglah bri nasihat kpd mereka yg jadi promoter tu supaya ikhlas 🙂

      wassalam mohon diberi kerjasama

    4. Chang Aik Ning says:

      Saya ingin tanya di manakah saya boleh beli majalah Dewan pelajar (selain saya langgani secara langsung fari DBP) ?

    5. Noor Azureen Hamid says:

      Assalam.

      Saya ingin bertanya mengenai langganan Dewan Bahasa.
      Bolehkah saya membayar harga langganan setahun dengan menggunakan kad kredit?
      Bagaimanakah caranya?

      Terima kasih.

    6. mohd khaidir bin abdul wahab says:

      saya ingin melanggan majalah dewan bahasa

    7. bole saya tahu siapa yg mencipta blog ny..

Hantar Maklum Balas

Langganan

0 Trackbacks

?>